Ekspert szkoleń w dziedzinie marketingu
Kiedy zaczynałem studia, bardzo popularny był kierunek zarządzanie i marketing, który mnie pociągał. Ukończyłem je z bardzo dobrymi wynikami, bowiem nauka nigdy nie sprawiała mi problemów. Pomyślałem sobie, że swoją wiedzę w tej dziedzinie mogę wykorzystać po to, by uczyć innych w pracy specjalisty szkoleń. Udało mi się zdobyć posadę w ośrodku szkoleniowym, i teraz każdego dnia realizuję się w swojej pasji, jaką jest nauczanie innych. Moja praca wymaga ode mnie nieustannego kształcenia się. Świat reklamy i marketingu stale idzie do przodu, ciągle się w nim coś zmienia i muszę być na bieżąco z aktualnymi wymogami dotyczącymi marketingu. Każdego dnia, poprzedzającego wyjazd w delegację na kolejne szkolenie, siadam do komputera, tworzę pokazy slajdów, i przy okazji sam powtarzam sobie zdobytą dotychczas wiedzę. Praca ta daje mi bardzo wiele satysfakcji. Po każdym szkoleniu podchodzą do mnie kursanci dziękując za poświęcony czas i za wiedzę, którą przekazałem im w możliwie najprostszy i najskuteczniejszy sposób. Napawa mnie to dumą, i tylko motywuje do tego, by jeszcze więcej się dokształcać i trenować techniki przekazywania wiedzy innym. Nie zawsze jest łatwo i kolorowo, ale gdy pod koniec miesiąca dostaję wypłatę to wiem, że było warto się tak starać.