asystent3

Jak sprzedać szkolenie

Będąc handlowcem w firmie szkoleniowej warto jest wiedzieć jak sprzedać konkretne szkolenie. Poza poznaniem wszystkich plusów danego szkolenia warto jest poznać potrzeby potencjalnego klienta i tak zaplanować rozmowę w sprawie szkolenia, aby rozmówca poczuł potrzebę zamówienia szkolenia w tematyce przez nas proponowanej, nawet jeśli takich potrzeb realnych dana firma nie posiada. Jeżeli mamy do czynienia z przypadkowym managerem decyzyjnym będzie nam znacznie prościej to uzyskać, gorzej jeżeli rozmówcą naszym jest specjalista ds. szkoleń mający pojęcie o technikach sprzedażowych w naszej branży. Wówczas musimy się wysilić i wykazać kreatywnością aby przekonać go do zakupu naszego szkolenia, gdy faktycznie jest ono w danej firmie zbędne. Optymalnym rozwiązaniem jest jeżeli faktycznie oferujemy wartościowe szkolenie, które może się pracownikom tej firmy przydać w praktyce, wówczas wystarczy podpowiedzieć jak może się przydać i jakie mogą być korzyści z zamówieni go dla personelu. Czasem musimy jeszcze pokonać konkurencję szkoleniową, co jednak nie jest już tak trudne jak przekonanie do pomysłu zakupu szkoleń.

Oferty pracy

© Specjalista ds. szkoleń - Wszelkie prawa zastrzeżone