Standardowe szkolenie
Firmy szkoleniowe w swoich ofertach dla klientów instytucjonalnych i biznesu zawierają dwie zasadnicze propozycje – szkolenia indywidualnie przygotowane, z indywidualnymi szkoleniami włącznie, jak również szkolenia standardowe. Specjalista ds. szkoleń winien klientowi nie tylko wytłumaczyć na czym polega różnica między nimi, ale również doradzić, które rozwiązanie będzie dla niego bardziej trafne. Nie każda firma wymaga szkoleń na miarę, czasem wystarczające są typowe, podstawowe itd. coraz częściej kupując szkolenie nie kupujemy określonego czasu wykładowcy ale dostęp do szkolenia online, które możemy w określonym czasie wykorzystać lub zyskać dostęp na stałe, od czego zależy cena. Jeśli wiemy, że będziemy potrzebować większej ilości szkoleń rozłożonych w czasie lub szkolenie będziemy powtarzać, warto jest wykupić dostęp nieograniczony czasowo, jeśli jednak ma to być jednorazowe szkolenie możemy zaoszczędzić i skorzystać z niego tylko raz.